Friday, 24 December 2010

SWIETECZNIE



Dla Wszystkich Blogowiczow chcialabym zlozyc najserdeczniejsze zyczenia Swiateczne.
Niech beda spokojne i pelne ciepla w rodzinnym gronie!!

Wesolych Swiat!!!

Friday, 10 December 2010

PREZENT URODZINOWY!!


Oj bardzo jestem szczesliwa z mojego urodzinowego prezentu od Daniela. Wie jak kocham buty. Z tego wzgledu ze moje urodziny sa w Swieta Bozego Narodzenia powiedzil ze moge wybrac sobie cos za czym uganiam sie od jakiegos czasu, od razu wiedzialam co sobie wybiore!!
Buty sa bardzo, bardzo wygodne i mieciutkie!!

Wednesday, 1 December 2010

MAKE UP :)


Wlasnie tak mi sie cos wymyslilo w glowie ze potrzebuje nowy make up.
Wszczorajsze "swiateczne" zakupy skonczyly sie w wiekszosci prezentami dla mnie :P
Kupilam MAC podklad i bronzer z drobinkami brokatu.
Co do palety z cieniami to jest z H&M i musze sie przyznac ze chyba pani w sklepie nie policzyla mi za nia ;) bo kupilam jeszcze pare rzeczy dla mojej chrzesnicy na swieta. W drodze do domu sprawdzilam rachunek i tu mila niespodzianka :))  

Tuesday, 23 November 2010

KROWA :)

plaszcz: Karen Millen
szal: h&m
Dzisiejszy dzien spedzilam z moja tesciowa z ktora mam swietny kontakt :) Pojechalysmy za Manchester , do malej miejscowosi gdzie jest mnostwo malych alejek , uliczek, "malych bialych domkow" i oczywiscie charity shop(ow). Dzien byl bardzo udaly. weszlysmy do jednej art galerii i zakochalam sie w jednym z obrazow. Wygladalo jakby ktos rozlal czerwona farbe na szkle i ja rozmazal, cudo. Obraz byl naprawde wielki i do tego mial czarna szklana oprawe, piekne!
Na koniec wycieczki zostala kawa w Trafford Centre ;)

Sunday, 21 November 2010

ZIMOWE NABYTKI part1

Te buty maja prawie tyle samo lat co ja :P
Dotslalanm je od cioci z Niemiec dawno, dawno temu. Powiem ze dlugo siedzialy w szafie. Ostatniej zimy zdaly egzamin podczas -23  stopniowego mrozu. W tym roku zdecydowanie stawiam na nie jeszcze raz!

Jeszcze nie mialam okazji zalozyc tego plaszcza czy koszuli ale juz niebawem bo na poczatku grudnia bede miala "pewny Event" ;)
 Plaszcz moze nie widac jego ksztaltu, ale jest idealnie skrojony, ma wciecie w talii i super sie prezentuje w calosci. Co do koszuli to musiala byc moja, jestem milosnikiem koszul, a zwlaszcza "troche za duzych" ta bedzie wygladala swietnie z mini spodniczka czy leginsami.

Saturday, 20 November 2010

DZISIEJSZY OUTFIT 20.11.10

Jako ze nie mialam ostatnio czasu na mojego bloga, postanowilam nadrobic moja nieobecnosc. Niestety zdjecia nie beda jakosciowo idelanie ale bede sie starac. Wiekszosc zdjec pewnie bedzie przed lustrem, bo fotografa BRAK :(
A tak wogole co myslicie o Take That i ich nowym albumie, bo ja bardzi jestem na tak!! :)



bluzka:zara
spodnie: primark
kapelusz: h&m
buty: sklep bez nazwy... ? :P
kamizelka: river island

A tu Dan w jego wersji do spania :P

Monday, 25 October 2010

Chodź, pomaluj mój świat!!

Dzisiejszy dzien spedzilismy z Danielem na relaksujacym spacerze w Blackpool.
Jest to mijesce w ktorym mozna sie zapomniec i przeniesc do czasow dziecinstwa. Wszedzie dookola karuzele, kolorowe swiatelka, sklepiki ze slodyczami. Kupilimy dzisiaj pelna torbe slodyczy, moj lizak nie mogl czekac do powortu do domu. Mniam mniam, byl pyszny!!!!
A co do pogody to byla genialna jak na ta pore roku!!









kurtka: new yorker
koszula, spodnie, buty: H&M
kamizelka: river island
torebka: asda
pierscionek: primark
wisiorek: muse

Friday, 22 October 2010

I LOVE H&M !!!!!

Mala notka dla wyjasnienia czemu nie mam mnie tak czesto na blogu: ostatnie tygodnie sa bardzo "zakrecone" tzn. jestesmy z moim ukochanym na etapie kupna domu. Zajmuje to troche czasu i nerwow :P ale wszystko idzie do przodu i jestesmy coraz szczesliwsi :)))))
Teraz czeka nas chwila "relaksu" bo prawie wszystko jest juz dograne, mamy urlop i czeka nas dekorowanie domu, tapetowanie i malowac scian:) a co bedzie najlepsza czescia tego projektu to moja wymarzona kuchnia, a dla Daniela jego F1 pokuj.
Wczoraj postanowilismy odpuscic sobie robote i wyskoczyc na miasto. Skonczylo sie oczywiscie zakupami w H&M ;)



spodnie sa z aksamitu, bardzo wygodnie i cieplusie :)



musze powiedziec ze wszystko z H&M jest genialne,tzn jeansy, buty, koszulki wszystko jest dopasowane swietnie i do tego bardo wygodnie. Nie ze wszystkich sklepow jestem tak zadowolona jak z H&M. ahaha, Zara tez jest swietna :P

Tuesday, 12 October 2010

ODDAJCIE GLOS :)

Dziewczyny i chlopaki mam wielka prosbe do Was, oddajcie "glos" na mnie na facebooku i pomozcie mi wygrac nagrode w postaci bonu o wartosci 100£ do wydania w The Trafford Centre. Wszystko co musielibyscie zrobic to zalogowac sie na facebook i zaznaczyc "Like" pod moim zdjeciem. Z gory dziekuje i pozdrawiam!!!!!!!

A tu kilka zdjec z tego pokazu mody :P



Wednesday, 29 September 2010

VIVIENNE WESTWOOD

Jedna z moich ulubionych projektanket mody- Vivienne Westwood. Uwielbiam jej torebki, buty, bizuterie i ostatnio wielkie kraciaste plaszce.

Post jest poswiecony mojej ostatniej zdobyczy- kolczyki z serduszkami.



Te w tle byly kupione pare lat temu, klasyczny, rozpoznawczy "znak" Vivienne Westwood.




Saturday, 25 September 2010

H&M PONCHO

Dzisiejszy outfit bardzo jesienny. Poncho ktore kupilam oststnio w h&m nie odstepuje mnie na ktok. Jest genialnie skrojone ,bardzo cieplutkie i ma karmelowy kolor. W mojej dzisiejszej wersji bedzie razem ze spodenkami :)

W trakcie robienia zdjec bardzo wialo, bylo tez zinmo... brrr. Wlasnie dzisiaj odczulam prawdziwa jesien w Anglii.














poncho: H&M
szorty: asos
wisiorek: primark