Thursday, 26 August 2010

MANCHESTER AIRPORT

Pare dni temu bylam z moim ukochanym i jego przyjacielem na lotnisku w Manchester, siedzielismy na tarasie widokowym i podziwailismy samloty. Udalo sie tez nam wejsc na poklad Concorde. Bardzo szybki samolot, zajmuje mu tylko trzy i pol godziny na trasie z Anglii do USA, gdzie w normalnym tepie bedzie ok 11 godzin! Jest roznica.

A tu nasze autka!




sweterek: zara
biala koszula: orsay
spodnie: primark
torba: galeria centrum
zegarek: rado









Tuesday, 24 August 2010

THE ROLLING STONES

The rolling stones koszulka jest wielkim hitem w Manchesterze.
Kupilam ta koszulke bo czasami nie mam ochoty ubierc sie i stylizowac. Koszulka fajnie wyglada z dzinsami albo leginsami! w moim wydaniu dzisiaj jako pizama! ;P





koszulka: h&m
majty: asda ;)

Friday, 6 August 2010

MODA NA NOSIE

Okulary to dzisiejszy moj post.
Wszystko zaczelo sie od Daniela alerigi. Z tego wzgledu ze nos od dluzszego czasu soczewki i niestety na ta pore roku z jego alergia uczulenie nasililo sie i zdecydowal sie na okulary.
Wybor padl na Hugo Boss oprawki bo jego wielki idol Louisa Hamiltona ktory jest sponosrowany przez wlasnie ta marke. Wogole wszystko co jest zwiazane z Hamiltonem i F1 jest wiernie sledzone przez Daniela;)
( to chyba jak dziewczyny kochaja zakupy Daniel uwielba wyscigi F1)
Co do moich okularow to musze sie przyznac ze nie lubie w nich chodzic. Mysle po cichu o laserowej operacji, ale sie troche boje rozcinania galki oka na zywca ... :((
A wogole jak zakladam okulry to wygladam jak Daniela siostra..i temu ich nie lubie :P


Daniela okulary: HUGO BOSS





moje okulary: PRADA