Sunday, 25 December 2011

CHRISTMAS AND MY BIRTHDAY ON SAME DAY


Jak minely Wam Swieta?
Moje urodziny sa w Boze Narodzenie. Uwielbiam ten czas bo zawsze dom jest przyozdobiony swiatecznymi dekoracjami, jedt mnostwo jedzenia i sa goscie :)
Dzisiaj pochwale sie moimi prezentami. Wszystkie sa niesamowite i jestem bardzo z nich szczesliwa!
How was your Christmas?
My birthdays are on Christmas day. I love this time because the house is always decorated with Christmas decorations, is plenty of food and guests are:)
Today i want to show you my bday and christmas presents. All are amazing and I love them!!!!



One of best presents: mug with my blog name!!!!! Thanks Sam!



I was wearing Zara dress and KG shoes :)


And the presents:

Present from my fiance Dan: BB Play Book.  



JLS calendar! HOT ;)




Friday, 23 December 2011

23 DECEMBER

 

Szybki poscik z dzisiejszego dnia.
Ostatnio lubie ubierac sie w cos wygodnego i klasycznego, wiec temu ta biala koszula. Kupilam ja w tamtym roku i uwielbiam ja!
Jak tam Wasze przygotowania do Swiat, macie juz popieczone ciasta? Ja zaczynam jutro po pracy.
Spokojnej nocy!

Quick post from today.
Recently I like to dress in something comfortable and classic, so is this white shirt. I bought it that year and I
love me!
How are your preparations for the Chrismas?
I start cook tomorrow after work.
Good night!

I was wearing:
jacket: primark, glasses, bracelet
Shirt: YSL
leggings: h&m
ring: topshop
boots: Aldo
pink lipstick: MUA

kisses Martyna :*

Thursday, 22 December 2011

DECEMBER day 22






Jeszcze tylko 2 noce i beda swieta oraz moje urodziny!!!
Dzis szybki post ze zdjeciami z mojego zycia ktore mialy miejsce kilka godzin i dni temu :)
Nie moge sie juz doczekac swiat oraz przygotowywac do Wigilii.
p.s. chcialabym dodac ze spodenki kupilam w pracy na "aukcji" -sa nowe z TopShop-kosztowaly 34£ a ja mam je za 12,49£ supeeerrrr , i jeszcze jedna rzecz, koszulka z mojego autorstwa z nazwa mojego bloga!!

Only 2 nights and Christmas starts, and will be my birthday!
Today quick post with photos of my life that took place a few hours and days ago::
I can't wait for Christmas Eve.

p.s. I would like to add the shorts I bought at work on the "auction" -they are NEW from TopShop,cost £34 and I have them for £ 12.49 super, and one more thing, Tshirt designed by me and got the name of my blog!

Tuesday, 20 December 2011

CHRISTMAS NAILS FOR MY FRIEND


Dzisiejszy post bedzie o "przyklejanych" paznokciach, kotre mozna uzuc kilka razy. Uzylam do teg tipsy ktore uzywam do przedluzania paznokci na zelu lub akrylu.
Pierwszym krokiem jest wybranie idealnego rozmiaru tipsa. Znajdziesz do na wewnetrznej stronie tipsa.
Kiedy juz mamy wybrany caly zestaw tipsow musimy obciac"kieszonke" tipsa i dopasowac ja do naturalnego ksztaltu paznokcia. Nastepnie wedlug tego jaka dlugosc chcemy miec obcinamy tipsa. Szlifujemy brzegi i gotowe!
Ja te paznokcie zrobilam dla kolezanki z pracy wiec do pomalowania ich uzylam plasteliny na ktorej przymocowalam wykalaczki.  
Jesli robisz tipsy dla siebie samej mozesz pomalowac je po tym jak przykleisz je na swoje paznokcie.

Today's post will be about nails. I used tips nails that I use for gel or acrylic nails.
The first step is to choose the perfect size tips. You will find on the inside of the tips.
Once you have selected the set of tips we have to cut the "pocket" Tips and adjust it to the natural shape of the nail. Next we have cut the length of the tips.

 Grind the edges and all is done!

Monday, 19 December 2011

19 OF DECEMBER

Choinka juz jest, swiateczne ozdobt tez, kartki swiareczne, piosenki w telewizji. Zapach cynamomu i wanilli tez sa! Prezenty zapakowane, snieg byl i juz stopnial :( ale mimo tego czekam na swieta z niecierpliwoscia!!!!
Dzisiaj beda swiateczne usta ozdobione brokatem :)

Christmas tree it is,christmas decorations and cards , songs in television. Cynamom and vanilla scent are also! Gifts packed, snow melted already: ( but anyway I am waiting impatiently for the christmas!!
Today will be my lips decorated with glitter :)


Pierwszy snieg w tym roku w Anglii, niestety juz stopnial :P 
First snow this year in England ,unfortunately already melted :P



A oto pierwszy -jeszcze nie otwarty prezent! Nie moge sie doczekac!!
And here is the first present for me-not opened yet! I can not wait!

kisses Martyna :*

Tuesday, 13 December 2011

PHOTOS OF THE NIGHT







Z cyklu "zdjecia z nocy" .
 Zawsze nachodza mnie inspiracje tuz przed pojsciem do spania. To nie pierwsza taka sesja ktora zrobilam. Tuz przez zmyciem makijazu mam najwiecej pomyslow jak by sie pomalowac albo zrobic jakis szalony make-up.
Wszystko bylo za sprawa tej opaski ktora kupilam z 1£ w Primarku.

From the series "pictures of the night."
Always just before going to sleep I got some ideas for pictures. This is not the first time when I made pictures in night time. Just before I washing off my make-up I always have a new ideas.
To do this pictures inspired me this head band from Primark, cost £1