Sunday, 29 April 2012

LOOKING AT THE WORLD THROUGH PINK GLASSES


Dzisiejszy post bedzie o walsnie takiej tematyce: "Patrzac na swiat przez rozowe okulary" 
Jest wiele teori ktore tlumacza ta sentencje na rozne spodoby. Wedlug mnie patrzac przez rozowe okulary ja widze siwat w optymistycznych barwach.  
Wydaje mi sie, kiedy jestesmy optymistycznie nastawieni do swiata to dobre rzeczy beda sie dzialy dookola nas, jesli bedziemy wierzyli w cos to predzej czy pozniej przyciagniemy ta "dobra energie" do siebie.


Today's post will be about such a dictum : "Looking at the world through pink glasses"
There are a lot of theory that explain the sentences on various way. For me that mean I look at the world in a optimistic way .It seems to me that when we are optimistic about the world that good things will be going on around us. 


I was wearing:
sunglasses, scarf, black and gold bracelet: Primark
shirt: YSL
watch: RI
studdes bracelet: Dorothy Perkins
claw bracelet: Asos
earrings: Vivienne Westwood


kisses Martyna! 

Friday, 27 April 2012

OUTFIT OF THE DAY 27.04.12


Dzisiaj jestem w bardzo dobrym nastroju.
 Wszystko jest za sprawa pogody, torebki ktora dostalam od Kasi z Hand Made Clothes bloga , moich nowych okularow i apaszki oraz jutro lece do Polski!
Musze przyznac ze torebka jest piekna, podoba mi sie material z jakiego jest wykonana oraz jej ksztalt. Zagladnelam do srodka i ze zdumienia szczeka mi opadla bo teorebka jest tak pieknie wykonczona! Niebawem bedzie wiecej zdjec-tylko tej torebki! 
Jeszcze raz dziekuje Kasi za ta nagrode w jej rozdaniu!

Today I'm in a good mood.
Everything is going great,  the weather is getting better, I receive the bag from Kate from Hand Made Clothes blog, I love my new sunglasses and scarves and tomorrow I fly to Poland!
I must admit that the bag is beautiful and I like the material and shape. Bag is  beautifully finished!
 Soon I will post some more photos- just of the bags!
Again, thank you Kate for this bag from yours giveaway!

I was wearing:
shirt: YSL
leggings: Internationale
silver shoes: Puma
sunglasses, scarves: Primark
earrings: Vivienne Westwood 
claw bracelet: Asos

I hope you also having a nice day!
kisses Martyna!

Wednesday, 25 April 2012

WHAT YOU THINK ABOUT THOSE PANTS??


Nowe spodnie-leginsy jakie mam z TopShop-u. Co o nich myslicie, pytam sie o szczere komentarze, bo nie jestem ich pewna na 100%. 

I got this pants/leggings from Top Shop but I'm not really sure if I like them. Tell me please what you think about them!

I was wearing: 
coat, pants: Top Shop
shoes, shirt: Zara
sweater: Internationale
studded bracelet: Dorothy Perkins
watch: Guess
silver bracelet: present

Kisses for all !

Monday, 23 April 2012

MY COLLECTIONS OF HEELS FOR S/S

Primark
 H&M
F&F
 New Look
 Primark
 Republic
 Zara
 Republic
 no name shop :P
 Carvela
Kurt Geiger

Przedstawiam Wam moja kolekcje szpilek na ta wiosne/lato. Oczywiscie sa to moje ulubione pary! Wszystkie buty sa bardzo wygodne do chodzenia oraz na imprezy, zwlaszcza te ostatnie od KG. Zostaly juz dobrze przetestowane nie na jednym parkiecie ;)

This is my collection of heels for S/S. Of course these are my favorite pairs! All the shoes are very comfortable for walking and for events, especially KG heels.
. They was already well-tested on the dancefloor;)

Have a nice day!
kisses Martyna :*

Sunday, 22 April 2012

OUTFIT OF THE DAY 22.04.12


Pogoda w Angli dalej jest nie najlepsza, pada i pada i nie moze przestac. Na szczescie nie jest zimno na tyle by nie zalozyc sandalkow :)
Dzisiaj prezentuje Wam moje nowe i ulubione buty z H&M ktore ostatnio kupilam. Maja dosyc wysoki obcas i ku mojemu zdziwieniu sa bardzo wygodne do chodzenia. Podoba mi sie jak leza na nodze i wygladaja bardzo subtelnie.
Co do mojego stroju dnia to ten sweter jest juz ze mna juz od kilkunastu lat! Nosilam go jeszcze jak bylam w szkole podstawowej. 

The weather in England is still not the best,but this don't stop me to wear my nwe shoes. 
Today I'm show you my new and favorite shoes from H & M, which recently I bought. They have quite big high heel and to my surprise they are very comfortable for walking. 
I need to add that this cardigan is with me since I was in primary school.

I'm wearing:
sweater: Vintage
skirt, necklace: Topshop
denim shirt, bag: Zara
shoes: H&M
glasses: Primark

Have a great day!
kisses Martyna

Friday, 20 April 2012

H&M ORANGE TOP


Witam was serdecznie!
Jakie macie plany na weekend? Ja wlasnie wrocilam z pysznej kolacji na ktorej bylam z moim ukochanym. Wybralismy sie do Pizza Express. Uwielbiam wloska kuchnie, makaron moglabym jesc w kazdej wersji tak samo i pizze ;P

Hello!
What are your plans for the weekend? I just got back from delicious dinner. We went to Pizza Express. I love Italian food. I could eat pasta and pizzas all the time ;P

I was wearing:
blazer: Zara
top, jeans: H&M
bag: River Island
shoes: Republic


kisses Martyna :*

Wednesday, 18 April 2012

I WANT RIVER ISLAND !





Wczoraj zostalam zauroczona przez nowa kolekcje w RI.
Musze powiedziec ze w tym sklepie pojawiaja sie super rzeczy a nastepna kolekcja jest taka sobie i na zmiane. 
Tym razem zostalam mile zaskoczona bo bardzo przydadly mi te rzeczy do gustu,najbardziej podobaja mi sie te neonowe spodnie. Byla tez bezbarwna przezroczysta torba, ktorej niestety nie znalazlam na RI stronce internetowej. Pojawily sie rowniez buty w stylu  isabel marant sneakers.  Szczerze mowiac to jak dla mnie RI zawsze ma i mial swietne kolekcje butow. 
Co myslicie o tej kolekcji? 

Yesterday was amazed with new collections in RI.
I must say that I sometimes get great collection in shops and next time I can't find anything special.
This time I was very surprised because in shop is lots of great stuff, the most I like those neon pants. 
In shop was also  transparent bag, unfortunately could not find the RI web page. River Island got similar boots to Isabel Marant sneakers. 
For me RI always has and had a great collection of shoes.
What do you think about this collection?

kisses Martyna :*

Monday, 16 April 2012

NEW IN H&M


Tak to juz sie konczy kiedy wchodze tylko "zobaczyc" co nowego jest w sklepach...
Dzisiaj nie moglam sie zdecygowac co kupic, tylko buty czy moze te biale spodenki...i tak sie tez stalo ze zdecydowalam sie na wszystko. Ciuszki swietnie ze soba wygladaja! 
Juz niebawem bedziecie mogli zobaczyc wszystko w stylizacji.

So this happend when I just going to "have look" whats new is in stores.....
Today I just could not decided what to buy, maybe these shoes or white pants ...  I decided that I need this all.
You will be able to see everything as outfit soon.

kisses Martyna ;*

Sunday, 15 April 2012

NAILS ART

A oto baza jaka uzylam lakieru z Collection 2000- Button Moon  nr 33
For my base I used nail polish from Collection 2000 Button Moon no 33

Postanowilam ze bede zamieszczac wiecej postow o paznokciach. 
Pare lat temu ukonczylam kurs przedluzania paznokci metoda zelowa i akrylowa , manicure oraz pedicure. 
Bede dzielila sie z Wami moimi doswiadczeniami i bede pisac o pielegnacji paznokci. 
Moje paznokcie zawsze musze miec pomalowane ,podkresla to moj stroj dnia.
Dzisiejsze pazurki sa inspirowane azteckimi wzorami, szczerze powiem ze przypominaja mi nieco pisanki ;)

I decided that I will write more posts about nails.
A few years ago I completed the course of gel and acrylic nail extensions, manicure and pedicure.
I will write about my experiences and also nail care.
My nails always need to be painted, it is part of my  outfit of the day.
Today's nails are inspired by aztec prints and the resoult was that my nails look like little Easter eggs;)

kisses Martyna :*