Sunday, 30 September 2012

LOOK OF THE DAY 30.09.12






Jak minal Wam weekend?
Ja leniuchowalam :P Musze sie pochwalic ze od poniedzialku zaczynam nowa prace. Bede pracowala w administracji. Praca bedzie od poniedzialku do piatku i wszystkie weekendy, swieta bede miala wolne :)))) To znaczy ze bede miala wiecej czasu dla mojego ukochanego i mojego bloga! 
Koszula jak mam na sobie...szuklam od dawna w kolorze militarnym. Widzialam jedna w H&M ale nie bylam na 100% przekonana. Z pomoca przyszla Ewelka. Powiedziala mi gdzie moge kupic fajna militarna koszule. Tak wiec jest juz w mojej szafie! Dzieki!  

How was your weekend?  I had such a lazy weekend :P
I need to say that on Monday I start new job, admin job. I'm very happy and exited!
This means that I'm going to have weekends off and I can spend more time with my boyfriend and got more time for blog! :))
I was looking for perfect military shirt for long time. I saw one in H&M but I was not 100% sure. With help come Ewelina. She say where I can find perfect shirt!  Thank you!

I'm wearing:
fur: Zara
shirt: G21 (asda) 
leggings: H&M
boots, watch, ring: New Look
studded bracelet: Dorothy Perkins
bracelet with hand: Republic
bag: Primark

Friday, 28 September 2012

50's HAIR STYLE





Kolejny troche inny post niz zwykle. 
Nie wiem jak Wy ale moje inspiracje lub pomysly zawsze przychodza tuz przed pojsciem do spania ;) Tym razem zainspirowana moja nowa szminka z MAC- CYBER (kolor jest bardzo ciemny fioletowy) zrobilam sobie ciemny makeup i z wlosami to juz poszlo jakos tak ;) 

Another "different" post.
All my ideas always coming later on, just before I need go to bed ;)  
This time I use my new MAC lipstick CYBER and this inspired me to do 50's hair style and pictures ;)

kisses Martyna

Wednesday, 26 September 2012

DIY STUDDED JACKET







Dzisiejszy post jest poswiecomy DIY.
 Mogliscie ja juz wczesniej zobaczyc na moim blogu.  Kupilam ja z mysla obciecia rekawow i zakladania ja na skorzana kurtke lub nosic jako kamizele. 
Jedno sobotnie popoludnie i projekt gotowy ;)
Jak sie wam podoba? 

Today's post is about my DIY.
You can see this jacket on my previous posts.
 I bought this jacket to cut the sleeves and wearing with leather jacket or just like a vest. 
I spend one Saturday afternoon and my jacket is ready to wear ;)
Did you like my idea of this DIY? 

kisses Martyna ;*  

Tuesday, 25 September 2012

COSMOPOLITAN AND VO5 UK STREET STYLE ICON SEARCH DAY



















Dzisiejszy post bedzie nieco inny niz dotychczasowe. Moge powiedziec ze moje marzenia sie spoelniaja! 
Dzisiaj opowiem Wam jak bylo w Londynie na sesji zdjeciowez z Cosmopolitan i Vo5. W tym dniu poznalam dziewiec dziewczyn ktore zostaly zaproszone przez Cosmo i Vo5. Z naszej dziesiatki bedzie wybrana jedna dziewczyna ktora otrzyma tytul Kobiety Roku -"Street Style Icon" oraz bedzie miala sesje zdjeciowa dla Cosmopolitan. Niesamowite!
Podczas dnia w Londynie  ekipa z Cosmo jak  Louise Court  edytor, Shelly Vella dyrektor mody, Pat McNulty edutor stron Laurian Osborne  , Ben Riggott wspanialy fotograf oraz menager firmy Vo5 Olivia Kirby.  Chcialabym wam Wszystkim podziekowac razem i z osobna!
Zaraz po przyjezdzie do studia i przywitaniu nas lampka szampana zaproszona nas na lunch (przyjechalysny po godzinie 12) pozniej, miaalysmy zrobione piekne makijaze, moj wykonala Natalie Page, swietna robota! 
Na planie byly rowniez Maggie Forrest oraz Natalya Nair, niesamowita makeup artystka ktora jest odpowiedzialna za makeup dla brytyjskiego Xfactora!
Nastepnie nasze fryzury dostaly nieco blasku kiedy profesjonalni fryzjerzy doproqwadzili je do ladu. 

Kolejnym etapen bylo udzialanie wywiadu dla Cosmopolitan oraz Vo5. 
Ja mialam przyjemosc oddawac wywiadu dla Pat oraz Shelly. Obiw wlasnie wrocily z NYFW! Niesamowite!
Pyania jakie  mialam zadawane to kto jest moja inspiracja w modzie, czym sie interesuje, gdzie najczesciej kupuje moje brania i dla czego to wlasnie ja powinnam zostac Cosmo dziewczyna?!
Moja odpowiedz: Badz soba!

Nastepnie byla sesja zdjeciowa przez slynnego fotografa Ben Riggott. Ma niesamowity kontakt z ludzmi ktorych fotografuje, wiec temu nie czulam sie ani w jednej minucie zestresowana. 

Niektore z nas mialy mozliwosc zrobienia video dla Vo5 "How to" jak ukladam swoje wlosy za pomoca Vo5 kosmetykow, powiem szczerze ze tu mnie trema zdjadla i nie moglam tego zrobic ;)

Na planie zdjeciowym ekipa z Cosmo i Vo5 oceniala nas i pewnie oni juz znaja zwyciesce. Mam zostalo tylko czekanie na  ich odpowiedz.
W przyszlym miesiacu w nowym wydaniu Cosmopolitan pojawia sie zdjecia z tego dnia. Juz sie nie moge doczekac, bo chce zobaczyc wszystkie zdjecia ;)

Mialam rowniez okazje poaznac sumpatyczne dziewczyny ktore wziely udzial w tym konkursie!
Mam nadzieje ze nasze kontakty utrzymaja sie dlugo!

Today's post is a bit different. I can say that dream's come true!
Last Thursday I was in London for Cosmo Vo5 Street Search Icon Day. 
That day I have meet other nine girls who was same lucky as me! From all it will be a winner!  Lucky girl will have her own fashion shoot for Cosmo also attend to the celeb-filled Ultimate Women of the Year awards,  where they will be crowned the ”Ultimate Street Style Icon”
Amazing!
In studio I have meet amazing team from Cosmopolitan, like Louise Court editor,  Shelly Vella fashion director, Pat McNulty web editor, Laurian Osborne-she make our day very special and welcome! Ben Riggott,cosmo photographer also Vo5 Brand Manager Olivia Kirby.  
I would like say big thank you all for amazing day!
After lunch we had our makeup done. My makeup was very natural and I lobe idea of air brush foundation! Thank you Natalie Page!
Also I have pleasure to meet Maggie Forrest oraz Natalya Nair. Graet make up artists. Natalya is official Xfactor makeup artist! 
On this great day I was interview by Shelly and Pat. I was talking about my style, my fashion icons,  bad days....(I'm eating sweets :P) my favorite color and why I should be Cosmo girl in thre worlds ?! Be yourself!

I have picture taken by Ben Riggott, amazing cosmopolitan photographer. He have great contact with peoples! 

We had opportunity to make our own video "How to" styled our hair using Vo5 products. 

I really cant wait for all two pages form this amazing day in Cosmopolitan. 

I need to say that I have meet amazing peoples that day. All 9 girls was great and I hope that we need to keep in  touch! 

 On that fab day Cosmopolitan and Vo5 teams got time to meet us, all 10  girls and choice the lucky one! 
GOOD LUCK TO EVERYONE! 

kisses Martyna!

Monday, 24 September 2012

SUNDAY COFFEE








Ja minal Wasz weekend?
Ja spedzialm niedziele z Ewelka na pysznej kawie. Mialo obyc sie bez zakupow ale nie wyszlo.... :P
Obie kupilysmy ten sam zegarek. Ja dodatkowo kupilam brasnoletke ktora mam na sobie oraz pierscionek. 
How was your weekend?
Me and Ewelka meet for nice coffee. We end up with buying the same watches and I also buy new ring and bracelet.  

I was wearing:
cardigan: Brave Soul
shirt: YSL
bag, necklace: Zara
pants: H&M
boots, watch, ring : New Look
bracelet: Republic

Sunday, 23 September 2012

LOOK OF THE DAY 23.09.12







Stroj dnia. Zalozylam ulubiona spodnice tuz za kolano. Pasuje do wszystkich moich stylizacji. Zakup moge powiedziec ze byl idealny. 
Sobotnia pogoda mnie zadziwila i postanowilam ze wykorzystam sloneczny dzien na spacer z ukochanym. 
Mieszkam w okolicach Manchesteru juz od szesciu lat i powiem Wam ze co tydzien odkrywam mnostwo ciekawychy miejsc. Jak tem maly mostek ktory jest tuz za rogiem mojego domu. 

Look of the day. I'm wearing pencil skirt and it look great with everything. This is a perfect buy. 
Saturdays weather was great. On days like that I love to walk, this makes me feel very relaxed. 
I life in Manchester for 6 years now and every week I discover new places, just like this small bridge. Is just behind my house. 

I'm wearing:
vest: Brave Soul 
cardigan: Galeria Centrum
skirt: Internacionale
boots: New Look
necklace, clutch : Zara
sunglasses: Tom Wolfe 
ring: Banana Republic
bracelet: Asos 

Have a lovely sunday.  Martyna 

Friday, 21 September 2012

# COSMO VO5 STYLE










Tydzien temu otrzymalam kosmetyki Vo5 do testowania. Otrzymalam je w ramach programu #cosmovo5style gdzie znalazlam sie w top 10. Juz niebawem bedzie ogloszenie wynikow ktora z nas zostala Ikona Stylu. Kazda z nas, a jest nas 10 otrzymala odpowiednia paczuszke dla indywidualnych potrzeb. 
W mojej znalazl sie szampon oraz odzywka , dwa lakiery do wlosow z czego jeden jest do "podniesienia" wlosow oraz zawiera on w sobie bialy proszek ,cos w stylu suchego szamponu. W zestawie znajdowalo sie rowniez serum z ktorego jestem najbardziej zadowolona. Serum mozna uzyc na mokre i jak rowniez suche wlosy. 
Uzywam Vo5 kosmetykow juz od tygodnia i musze powiedziec ze kondycja moich wlosow znacznie polepszyla. 
Co do serum ,to jesli masz suche i matowe wlosy to bedzie to najlepszym rozwiazaniem dla Ciebie. 


Week ago I receive amazing gift from Vo5 because I'm in final top 10 #cosmovo5style. Very soon one lucky girl will be ”Street Style Icon”. All of us receive goody bag full of amazing Vo5 products.
In my bag I found hair shampoo and conditioner (smell amazing), two hair sprays, one is for  "backcomb" and got function like "dry shampoo" . Also in this gift was heat protect serum. This serum is my favorite product. You can put serum on dry or wet hair, also is perfect for dry, damage and matt hair.  
I'm using Vo5 products for a week now and I'm very happy with them. My hair condition is a lot better. 
Thank you Vo5 and Cosmopolitan for amazing gift!!!!  

kisses Martyna!